Druk ogółem w Wikipedii
Druk ? wielokrotne odbicie obrazu z formy drukowej na podłoże drukowe (np. na papier). Potocznie nazywana drukiem jest również każda kopia, czyli odbitka drukowa.
Za druk uważa się również rozmaite techniki powielania tekstu i grafiki zarówno metodami tradycyjnymi, z użyciem maszyn drukarskich, jak i nowoczesnymi metodami komputerowymi z użyciem komputerowych urządzeń peryferyjnych, jak drukarki, plotery itp. - choć poprawnie tego rodzaju odbitki powinno nazywać się wydrukami.
Wprowadzenie do drukarń technik komputerowych i druku cyfrowego, sprawiły, że coraz częściej przez druk rozumie się również wydruk dokonywany na skalę przemysłową za pomocą przystosowanych do tego maszyn drukarskich.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Druk
Wygodny druk cyfrowy
Druk cyfrowy dostępny jest w tych punktach ksero, które obsługują wykonywanie druku cyfrowego. Wykonanie takiego druku jest bardzo wygodne zwłaszcza dla osób zapracowanych, ale dobrze znających się na komputerze, ponieważ mogą one przesyłać zlecenia na druk drogą internetową. Dzięki temu nie muszą stać w kolejkach do ksero, a pracownicy drukarni mogą lepiej zaplanować sobie tryb wykonywania zleceń.
Zaletą druku cyfrowego jest fakt, że jest on drukiem o dobrej jakości, na którym bardzo dobrze prezentują się wszystkie kolory, a wydrukowane słowa są jeszcze bardziej wyraźne niż na zwykłym druku. Dlatego zlecenia na druk cyfrowy są tworzone bardzo często przez pracowników różnych firm oraz przez organizatorów różnych koncertów.
Etykiety na butelki
Etykiety naklejane lub nanoszone na różne opakowania spełniają bardzo ważne funkcje. Informują one potencjalnych klientów o cenach produktów, nad kupnem których się zastanawiają oraz o ich najważniejszych cechach. Wśród takich etykiet można wyróżnić etykiety na różnego rodzaju butelki oraz etykiety na alkohol. Zadaniem takich etykiet jest zwrócenie uwagi klientów sklepu na konkretny napój dostępny w sprzedaży.
Poza tym etykiety są nanoszone na różne opakowania spożywcze, zdarza się, że klienci dokonują zakupu tych produktów, które posiadają bardziej rzucające się w oczy etykiety. W sklepach znajduje się także wiele innych etykiet, nanoszonych nie tylko na konkretne opakowania spożywcze, ale również umieszczanych w widocznych miejscach sklepu.