O reklamie zewnętrznej w Wiki
Reklama zewnętrzna (ang. outdoor advertising lub out-of-home advertising) ? reklama zewnętrzna, umieszczana poza miejscem zamieszkania konsumenta. Jej zadaniem jest dotarcie do konsumentów, kiedy są oni poza domem.
Jedna z form reklamy zewnętrznej, wykorzystująca digital signage nazywa się digital out-of-home (DOOH) advertising. Jest to wizualna elektroniczna komunikacja. Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamy lub informacji do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza.
Reklama zewnętrzna jest prezentowana na specjalnie do tego przeznaczonych nośnikach reklamy: tablicach reklamowych, billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych, telebimach itp.
Niestandardowym rozwiązaniem w reklamie zewnętrznej jest reklama ambientowa: opakowywanie budynków lub reklama wielkoformatowa z wykorzystaniem form trójwymiarowych.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna
Atrakcyjność przyczep reklamowych
Przyczepy reklamowe mogą być wynajmowane w firmach, które zajmują się przygotowywaniem takich przyczep do użytku. Płacić można za wynajem zarówno takich przyczep, które będą już w pełni przygotowane do pełnienia celów reklamowych, jak i takie, które muszą jeszcze zostać odpowiednio przygotowane do wykorzystywania ich w celach reklamowych.
Jednak w każdym wypadku takie przyczepy mogą być bardzo atrakcyjne i skutecznie reklamować różnego rodzaju towary i usługi. Jest to oczywiście bardzo ważne dla osób prowadzących różnego rodzaju działalność gospodarczą, aby mogły ją w odpowiedni sposób reklamować i sprawiać, że sprzedawane przez nie produkty będą się wydawały bardzo atrakcyjne. Dzięki temu przyczepy reklamowe mogą wspierać wykonywanie działalności gospodarczej.
Wikipedia, hasło: Reklama
Reklama (z łac. reclamo, reclamare ?odzew?; re 'w tył, znów, naprzeciw? i clamo, clamare ?wołać?) ? informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki).
Według dyrektywy 2006/114/WE UE reklama oznacza przedstawienie w jakiejkolwiek formie w ramach działalności handlowej, gospodarczej, rzemieślniczej lub wykonywania wolnych zawodów w celu wspierania zbytu towarów lub usług, w tym nieruchomości, praw i zobowiązań
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama