Przejazd pomiędzy lotniskami
Taksówkowe podróże zagraniczne są dość drogie, ale jednak jest to bardzo potrzebna na rynku usługa, na którą oczywiście jest popyt. Najczęściej opcję podróży taksówką za granicę wybierają biznesmeni lub podróżujący, a najczęściej obieranym celem są lotniska. Podróże zarówno na lotniska Polskie i zagraniczne stają się chlebem powszednim dla firm oferujących przewozy dalekodystansowe.
Jak wiadomo Polskie lotniska nie obsługują wszystkich linii i kierunków, więc czasami taniej wyjdzie pojechać taksówką na zagraniczne lotnisko i z niego mieć lot bezpośredni do interesującego nas kraju.
Szybko i wygodnie
Długie podróże stają się coraz bardziej wygodne i komfortowe, a to za sprawą coraz szybszych środków transportu. Chyba najwygodniej jest podróżować samolotem, ale jeżeli jesteśmy związani z powierzchnią ziemi to transport samochodem jest równie wygodny. Wygody nie można odmówić nowoczesnym taksówkom dalekobieżnym. Są to z reguły auta o wysokiej klasie i segmencie z wszelkimi udogodnieniami dla długich podróży.
Skórzane fotele, podgrzewane siedzenia, klimatyzacja oraz dobry system stereo to coś co jest w standardzie dobrej, nowoczesnej taksówki. Dlatego też podróż takim środkiem transportu, nawet bardzo długa, będzie przebiegała raczej przyjemnie.
Nowy Jork i taksówki - Wikipedia
Nowojorskie taksówki - charakterystyczne, żółte taksówki, poruszające się po Nowym Jorku.
Każda autentyczna taksówka nowojorska (Yellow Cab) ma zamocowany na przodzie maski oficjalny medalion, a wewnątrz płytę z grubego plastiku, dzielącą kierowcę od pasażerów. Na dachu taksówki są dwa oznaczenia świetlne. Jeśli numer taksówki jest włączony, oznacza to, że taksówka jest wolna i przyjmuje pasażerów; jeśli światło off-duty jest włączone lub wszystkie światła są wyłączone, oznacza, że taksówka jest zajęta lub nie bierze pasażerów. Czasami jednak, pomimo wyłączonych obydwu świateł lub włączonego światła off-duty, taksówkarz zatrzyma się po czekającego pasażera - oznacza to, że taksówkarz kończy zmianę, ale jedzie w kierunku, w którym czeka pasażer, co daje mu ostatnią szansę na ostatni zarobek. Napiwek to generalnie 10-20% zapłaconej taryfy. Co więcej, pasażer jest odpowiedzialny za opłaty dodatkowe, jak na przykład przejazd przez mosty czy tunele. Od roku 2009 wszystkie nowojorskie taksówki są zobowiązane do przyjmowania płatności kartami kredytowymi.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Nowojorskie_taksówki