Krótka definicja sukni w Wikipedii
Suknia, sukienka ? wierzchni jednoczęściowy strój kobiecy, okrywający tułów i nogi, często także ręce. W przeszłości był to ubiór zarówno męski jak i kobiecy. Suknia wyewoluowała z wczesnośredniowiecznych płaszczy i peleryn na skutek zmiany ich kroju i udoskonalenia tkanin. Za moment pojawienia się sukni uważa się upowszechnienie w połowie XV wieku wąskiego, dopasowanego do sylwetki stroju cotardie (istniało męskie i kobiece). Cotardie kobiece miało wysoki stanik, rozszerzany do połowy bioder i przechodzący w spódnicę. Stanik z przodu miał głębokie wcięcie i u góry był zakończony kołnierzem. Taki krój sukni optycznie wyszczuplał sylwetkę
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Suknia
Internetowe sklepy z odzieżą
Coraz więcej kobiet decydując się na zakup ubrań korzysta z internetowych stron sklepów odzieżowych. Jest to przede wszystkim bardzo wygodne rozwiązanie, ponieważ w kilka chwil możemy znaleźć wybraną rzecz w odpowiednim dla nas rozmiarze. W bardziej popularnych sklepach stacjonarnych często bowiem zdarza się tak, że najbardziej rozchwytywane rozmiary najmodniejszych ubrań rozchodzą się bardzo szybko i pojawia się problem. W Internecie natomiast nie ma takiego problemu.
Dość często również możemy zauważyć, że internetowe sklepy z modą damską kuszą nas specjalnymi ofertami tylko dla klientów korzystających z tej drogi zakupu. Jest to również zaleta takiej formy nabywania ubrań. Wiele osób jednak obawia się, czy zamawiając ciuchy przez Internet dokona dobrego wyboru.
Specjalne zniżki dla stałych klientek
Wiele sklepów, które w swoim asortymencie zawierają przede wszystkim odzież damską, proponuje kobietom specjalne zniżki za uczestnictwo w programach dla stałych klientów danego sklepu. To sprawia, że faktycznie odzież kupowana przez stałych klientów jest tańsza, ale z drugiej strony są oni często bombardowani wieloma wiadomościami odnośnie nowych kolekcji, zwłaszcza drogą elektroniczną.
Pomimo to, moda damska jest niezwykle istotna dla wielu kobiet i są one wręcz uzależnione od regularnego podążania za trendami, wobec czego takie programy lojalnościowe są dla nich naprawdę korzystne. Nic więc dziwnego, że tego rodzaju rozwiązania możemy spotkać obecnie w niemal każdym sklepie odzieżowym należącym do ogólnoświatowej marki.