Co daje stojąca przyczepa reklamowa?
Przyczepa reklamowa najczęściej kojarzy się z mobilną reklamą, która jest nastawiona na poruszanie się po drogach za ciągnącym ją pojazdem. Jednak tylko przyczepa reklamowa, która jest w ruchu jest atrakcyjna dla klientów? Zdaniem niektórych tak, ale należy jeszcze wziąć pod uwagę stojącą przyczepę reklamową, która również ma swoje zalety. Największym atutem takiej formy promowania produktu jest wygoda. Stacjonarna przyczepa może być z łatwością przestawiona w inne miejsce, czego nie da się zrobić w przypadku billboardu, a również jest dobrze widoczna z odległości. Natomiast największą przewagą stojącej reklamy nad mobilną są koszty benzyny, które musi ponosić właściciel tej drugiej opcji. Z tego powodu warto rozważyć taką formę reklamowania się.
Co wybrać ? stojącą czy ruchomą przyczepę reklamową?
Co jest bardziej atrakcyjnym rozwiązaniem dla potencjalnego klienta ? wynajem mobilnej czy stojącej j? Będąc szczerym nie ma to żadnej różnicy, ponieważ każda przyczepa może być zarówno w ruchu, jak i w miejscu. Wszystko zależy od polityki reklamowej prowadzonej przez przedsiębiorców. Niektórzy decydują się na promowanie produktu poprzez jazdę po centrach miast, żeby ich reklamę zobaczyła jak największa liczba osób. Inni znowu decydują się na postawienie przyczepy z reklamą w jednym miejscu, na parkingu, jakimś placu, czy poboczu, zwłaszcza jeśli ma być skierowana do poszczególnej grupy odbiorców. Każde z tych rozwiązań ma swoje mocne strony, wszystko jednak zależy od oczekiwanych rezultatów.
Główne cele reklamy
Jednym z głównych i najważniejszych celów reklamy jest bez wątpienia zysk. Przedsiębiorcy decydują się na taki sposób samoprezentacji swoich usług, czy produktu właśnie dlatego, że mają nadzieję, że taka inwestycja przyniesie w przyszłości zyski. Zadaniem reklamy jest przyciąganie uwagi potencjalnego klienta czy kupującego. Bardzo ważne jest, żeby przyciągała wzrok i pozostała w pamięci. Zmysłem, którym ludzie posługują się najczęściej jest właśnie wzrok ? dlatego większość reklam jest wizualna, idealnym przykładem są billboardy, ulotki oraz . Dzięki dobrej autoprezentacji przedsiębiorcy gwarantują sobie ciągły przypływ nowych klientów, dzięki którym zarabiają, sprawiając że koszty inwestycji w reklamę nie tylko się zwróciły, ale przyniosły także zysk.