Marketing: target dzieci
Produktów typowo dziecięcych na rynku jest coraz więcej. Jest to duża grupa potencjalnych ?konsumentów?- co prawda rzeczywistymi konsumentami są rodzice- dlatego dużo firm poszerza swój asortyment o kolejne produkty.
Ile z nich jednak naprawdę potrzebujemy- przecież dziecko nie musi być karmione gotowymi obiadkami, a nawet zdaniem niektórych specjalistów, nie powinny. Oczywiście są produkty bardzo przydatne, jak na przykład nietłukące się naczynia z melaminy, pieluszki jednorazowe itp.
Kosztowne potomstwo
Dorze wiadomo, że dzieci kosztują. Zwłaszcza te małe, ponieważ dla nich kupujemy te najmniej przetworzone i najbezpieczniejsze produkty. Zaczynając od jedzenia, czyli słoiczki, przecierki i soczki zawsze kupujemy te, które wydają się być najwyższej jakości. Wiele osób robi też wiele rzeczy samodzielnie w domu i to takie właśnie jedzenie jest dla malucha najbardziej wartościowe. Soki wyciskane na świeżo czy przecier zrobiony z właśnie ugotowanych warzyw. Pamiętajmy, ze najedzone dziecko to szczęśliwe dziecko.
Wielorazowe pieluszki sposobem na oszczędność
Kwestie kosztów utrzymania dziecka można poruszać na różny sposób i patrzeć na sprawę pod różnymi kątami. Jednak z każdej strony utrzymanie dziecka kosztuje- i to nie mało. Szukając, brzydko mówiąc, optymalizacji kosztów takiego utrzymania można daremnie szukać.
Po prostu rodzina musi się przygotować na spore koszty, zwłaszcza w okresie pieluchowania. Jedyna opcja to zakup pieluszek wielorazowych nowego typu. Pozwalają one obniżyć koszt pieluszek o 50% w skali całego pieluchowania. Możliwe, ze to najlepszy sposób na oszczędność.